علیعلی، تا این لحظه: 8 سال و 9 ماه و 15 روز سن داره

روزهای زندگی بچه های من

مامان گاهی عصبانی،،، اکثرا مهربون

اولین آزمون

اولین امتحان یا آزمون که علی عزیز  داشت .کیف کرده بود برای عکس ها که من کشیدم به خصوص عکس شیر🤭 این هم برای ریاضی بود .درس قرینه سازی . ...
28 آبان 1400

یه پنجشنبه

کتابخونه فرشته کلاس فیلسوف کوچولو گذاشته بود .به علی گفتم یه جلسه بیا بریم .حسین رسوندمون .مقاومت میکرد که حتی بره توی کلاس .رفت .وسطش اومد بیرون .انگار براشون کتاب قصه خونده بود و همزمان بازی هم کرده بودند و بعد هم رفتن اتاق بازی .( اما گفت که دیگه نمیادکلاس ) ,👇با اتوبوس برگشتیم .پیراشکی و های بای خریدیم . 👇وسط راه یه گنجشک مرده پیدا مردیم و خاکش کردیم .فکر کنم این قسمت گردش را بیشتر دوست داشت . 👇قبر گنجشک مرحوم .🤗 ...

صفه بارانی

از صبح قرار بود بریم بیرون بودیم.هزار تا برنامه چیدیم .بریم خونه مادر ،..کوه صفه وآخرش بارون خیلی خوبی اومد .همگی رفتیم تو حیاط.بابا با من حیاط را شستیم و شما بعد اینکه با چتر زیر بارون بودید و خیس شدید😅( چون چتر کوچیکه و فقط رسیدید بحث کنید سرش .)رفتید یه کم تو ماشین .اومدیم تو خوته ناهار خوردیم و همه لباس را که خیس شده بودن رو رخت آویز پهن کردم .هوا دوباره آفتابی شد و تصمیم شد بریم صفه .واقعا تمیز بود . 👇ساره نمیدونم چرا اولش زیاد غر زد و گریه و بد اخلاقی.اما بعدش خوب شد . 👇یه بارون شدید هم موقع برگشت گرفت .مسیح که بغل حسین خواب بود .موقع خرید هله هوله بیدار شد . 👇اب بارون جریان پیدا کرده . ...
23 آبان 1400

روز دانش آموز

سلام ساره و علی عزیز دانش آموزان عزیزم .امروز روز دانش آموز بود و ساره به عنوان هدیه از۸  صبح تا آخر شب گوشی من دستش بود .وضعیت گذاشته بود واتساپ .کلی از اینها🖕 درست کرد و کلیپ درست کرد😘عصرکیک پختیم و  رفتیم خونه عمه زهره .بابا داره براشون کمد دیواری درست می‌کنه .علی سفارش داد کاکائویی باشه . عمه دور کیک پاستیل چید و بعد از عکس اول پاستیل ها را خوردید . امیدوارم مدرسه ها زودتر باز بشه و لذت زنگ تفریح و بوفه و آبخوری و هیاهو را درک کنید . ...
13 آبان 1400

آرزوی قطار

بچه های عزیزم سلام 😍 ما توی مرداد ماه بلیط هواپیما برای رفت مشهد و بلیط قطار برای برگشت مشهد گرفتیم اما وضعیت کرونا سیاه شد و کنسلش کردیم .بعد دوباره بلیط گرفتیم اما اصلا به شما نگفتیم .تا ساعت ۳ پنجشنبه .یعنی سه  ساعت قبل از حرکت.میخواستیم حسابی غافلگیر بشید .یواشکی همه وسایل را جمع کرده بودم .خوشحال شدید ..البته ساره گفت چرا دیر بهمون گفتید . موقع سوار شدن خیلی ذوق داشتید .پذیرایی و اون مرتب چیدنش براتون جالب بود .👇 برای شام هم رفتید رستوران قطار .( من دیر اومدم چون لم داده بودم و فیلم می‌دیدم 🤗که البته شما اعتراض کردید که چرا میخام فیلم ببینم .چرا کارتون بچه گونه نداشتن و...). غذای رستوران به نظرتون خوب نبو...